Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Trasig lampa vid leverans, hur går jag tillväga?

Hej!

Jag beställde en lampa från en av era återförsäljare via nätet.
Tyvärr var glaset i lampan trasigt när jag fick den. Hur går jag tillväga?
Lovisa Johansson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Lovisa!

    Vad tråkigt att du fått en lampa som var trasig, tyvärr sådant som kan hända.

    Vid sådana här ärenden är det butiken eller webhandeln där du köpt lampan som du ska kontakta. De kommer att hjälpa dig med reservdel.

    Lycka till med din nya lampa.
    Caroline Teamleader Customer Service
  • Jag har köpt 2 Max Elljusstakar genom Stayhome.se. Tyvärr var en lampa trasig. Jag har skrivit till dem men inte fatt nagot svar.
    Det är ganska besvärligt för mig eftersom jag bor i Schweiz och varorna skickades
    till min bror som bor i Stockholm och han vidarebefodrade dem till mig.
    Jag hittar inte sadan lampor här i Schweiz. Jag har köpt 12 olika lampor men inga passar. Hur gör jag nu när Stayhome.se inte svarar ?
    Med vänliga hälsningar
    Agneta Hallenberg
    Agneta Hallenberg
  • Hej Agneta,

    I och med att reklamationer ska gå genom återförsäljarna får du påminna dem om att du behöver svar på ditt mail.
    Sirpa Customer Service

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.