Var kan jag köpa en transformator till Tray taklampan?

Hej,Vi har en ”Markslöjd Tray Taklampa” där transformatorn har gått sönder. Vi har varit på flertal av dom stora teknikkedjorna för att köpa en ny, men ingen verkar ha denna typ av transformator, eller någon liknande med samma krav. Vet ni var vi kan få tag i denna? Och när vi ändå frågar, om det skulle behövas byta ut led-lamporna var vi kan få tag i dessa?

Kommentarer

  • Hej Jennie,

    tack för ditt meddelande.
    Det var tråkigt att höra att transformatorn till er fina lampa inte fungerar längre.

    Om du har garanti kvar på din armaturs transformator (2 år) ber vi dig att kontakta den återförsäljare som sålt dig lampan. Annars kan du beställa en hos någon av våra återförsäljare.

    När det gäller själva ljuskällorna, har vi inte de i lager just nu utan de kommer i mars.

    Ha en fortsatt fin vecka!