tillgänglighet på GARDEN 24 Flexibel LED List 3m

Hej,
jag försöker hitta någon butik som har "GARDEN 24 Flexibel LED List 3m" i lager, men inte lyckats. När kommer den finnas tillgänglig i butiker?

Hälsningar,
Jan Orhaug

Kommentarer

  • Hej Jan.
    Trevligt att du fastnat för denna. Väldigt användbar.
    Vi har tyvärr fått en försening från fabrik på denna artikel.

    Den väntas komma in på vårt lager den 29/10 om inget oförutsett inträffar.
    Därefter tar det några dagar ut till butik såklart
    Försök att hålla ut.
    Bästa hälsningar,

  • Hej,
    har LED-listen kommit in till Ert lager ännu?
  • Hejsan Jan.
    Japp, LED-listen till Garden24 kom in precis som den skulle och finns nu på vårt lager.
    På vårt lager gör den ju ingen nytta så beställ gärna så fort du kan.

    Bästa hälsningar,