Hur byter jag ljuskälla på lampan Thelma?

Hej!
Jag har en Thelma vägglampa art nr 107045 där den nedre lampan gått sönder. Jag begriper dock inte hur jag får loss plastskyddet för att komma åt lampan utan att göra åverkan på höljet...
Mvh Donnie Dierks

Kommentarer

  • Hej Donnie.
    Den nedre lampan har fast LED och går alltså inte att byta.
    Däremot har vi 5 års garanti på fast LED så du kan reklamera lampan där du köpte den.
    Ber om ursäkt för besväret.
    Vänliga hälsningar,