Tänker köpa system garden 24. Kan jag koppla så här?

1. Vägguttag. 2. Timer ställd på on kl 12.00, off kl 24.00. 3. Ljuscensorn i systemet, ställd på 24?. 4. Resultat. Belysning slås på av sendorn när det blir mörkt, (strömmen påslagen 12.00), strömmen slås ifrån av timern 24.00. Nästa dygn upprepas samma procedur.

Kommentarer

  • Hejsan Per-Lennart.
    Då ska vi se:
    Hos Garden24 är sensor och timer i samma enhet.
    När den är inkopplad så tänds lamporna när det blir mörkt ute. Du ställer sedan in hur många timmar du vill att det ska vara tänt.
    Det går alltså inte att ställa in något specifikt schema.

    Hoppas att du är med på hur jag menar.
    Bästa hälsningar,

  • Hei,
    Löytyykö Fest-sarjaan muuntajaa? Lisäsarjan Art. Nr. 704745.
  • Hei Mia,

    kiitos viestistäsi.

    Tämä kyseinen tuote on K-citymarketin yksinmyyntimalli eikä meillä ole siihen osia.

    Mikäli tuotteesi ei enää toimi, pyydämme sinua ystävällisesti kääntymään sen sinulle myyneen liikkeen puoleen sen reklamoimiseksi.

    Meidän oma Fest-valosarja on sinänsä sama, joten mikäli K-citymarketilla ei ole tähän tuotteeseen osia, voit tilata Fest aloitussarjan, 704478.

    Hyvää kesän jatkoa!