Taklampa Kirkenes

Till lampan Kirkenes följer det en rund del som är spegel på ena sidan och på andra sidan är den blå-grå.
Ska spegelsidan monteras neråt eller uppåt?
Går det att ta bort det grå-blå på andra sidan?
Mvh Inger

Inger W.

Kommentarer

  • Hej Inger.
    Jag var tvungen att gå o titta på en lampa för att se vilken del du menade.
    Det sitter säkert en skyddsplast på ena sidan som du bara kan dra bort.
    Den är till för att skydda från repor mm under pack o transport.
    När du fått bort plasten så kan den sidan av brickan vara uppåt då den är blankast.
    Hoppas att du är nöjd med din fina Kirkenes.
    Hälsningar,

    Martin
  • Tack för snabbt svar 🤗
    Inger Wittlock
  • Inga problem.
    Ha en fortsatt fin dag!!
    😊
    Martin