STARTSET TRÄDGÅRDSBELYSNING MARKSLÖJD GARDEN24 SVART 3W 30CM

Hej, Hur många lampor kan man koppla till den transformator som medföljer i startsetet Garden 24vist?

Rolf L.

Kommentarer

  • Hej Rolf.
    I de flesta startpaket så följer det med en 36W transformator. Du kan ha 9-10 st 3W (=27-30W) spotar på samma transformator lite beroende på om man har långa mellankablar eller inte mellan spotarna.
    Vi brukar råda att man använder max 90% av transformatorns kapacitet.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin