Spänning till ledlamporna i trädgården

Har sen tidigare 4 st spotlights Garden 24, nu har jag köpt en cylinder frame, köpte även en transformator art nr 108394 till min förvåning ger den en spänning på 31V.
Kan jag änvända den med mina produkter?
Ove L.

Kommentarer

  • Hej Ove.
    Ja, det är inga problem. Vi har fått ändra spänningen pga nya EU-regler.
    Det kommer att vara 31VDC i fortsättningen men det kommer att fungera även med "äldre" spotar ur Garden 24 -serien.
    Bra fråga!
    Hälsningar,

    Martin