Söker Produkt

Jag har flera Markslöjd badrumsbelysning. En armatur har gått sönder och jag söker en ny, men hittar inte den. Jag vill ha hjälp att hitta den hos er.
Joakim Nordström

Kommentarer

  • Hej Joakim!

    Tack för ditt mail!

    Har du ett artikelnummer på armaturen eller kanske en bild på den ?

    Mvh Nicklas
    Nicklas
  • Hej. Kan du maila mig din emailadress så kan jag maila dig en bild på armaturen. Mvh Joakim
    Joakim Nordström
  • Nicklas
  • Finns denna glascyliner kvar? Troligen utgången produkt då vi inte hittar den på hemsidan eller i butik

    Sofia
  • Hej Sofia!

    Tack för ditt mail.

    Denna har vi inte kvar tyvärr.

    Mvh Nicklas
    Nicklas