Söker reservglas till min badrumsspegel, har ni?

Hej

Jag har en badrumsspegel med två lampor ovanför från Markslöjd. Nu har jag råkat ha sönder den ena glaskåpan och undrar om det går att köpa en ny kåpa? Armaturen satt i lägenheten när jag köpte den så jag har inte köpt den själv och vet inte hur gammal den är. Jag bifogar en bild på etiketten med produktinfo och hoppas ni hittar den i sortimentet.

Kommentarer

  • Hej David,

    tack för din fråga.

    Vad man kan utläsa från etiketten är att lampan är tillverkad år 2008.
    Tyvärr är detta en lampa som vi inte har kvar i vårt sortiment och vi har tyvärr inga reservdelar till den.

    Hoppas att du kan hitta någon annan fin lampa som passar, du kan se alla våra badrumslampor här.

    Önskar dig lycka till.