Soap reservglas

Kommer reservglas komma tillbaka på lager till soap lampan? Ett av glasen på min lampa har gått sönder så den ser lite tråkig ut just nu.
Oscar

Kommentarer

  • Hej Oscar.
    Tyvärr så har vi inte lyckats få tag i någon bra fabrik som kan tillverka glasen åt oss. Vi har varit tvungna att låta Soap att utgå ur sortimentet.
    Soap har ju funnits i ca 5 år så det finns en liten möjlighet att du kan hitta delar på Blocket, Tradera eller köp- och säljgrupper på Facebook.
    Ibland kan man ha lite tur.
    Håller tummarna!
    Hälsningar,

    Martin