Sky rak mässing art nr 106335 Dimbar?

Hej

Jag är på jakt efter en ny lampa över vår köksö och fastnade för följande

Sky rak mässing art nr 106335

Då vår befintliga lampa är dimbar är detta en förutsättning, därför undrar jag om Artikelnr 106335 är dimbar?

Mvh
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik.
    Det är vanliga E27 lamphållare på Sky så det är helt upp till vilka ljuskällor du sätter i.
    Om du väljer LED så måste de vara dimbara och fungera med den dimmer du har i väggen. Jag rekommenderar dimbar LED-ljuskälla från Philips för att minimera risken för flimmer.
    Bästa hälsningar,
  • Hej Martin
    Stort tack för ditt utförliga och snabba svar!

    Då blir det en sky lampa med LED ljuskälla

    Mvh
    Fredrik
  • Härligt!
    Grattis till ett bra val!
  • Hej Ingela,

    tack för ditt meddelande.

    Bronx är förmodligen en Bauhaus produkt som vi har tillverkat för dem men inte lagerhåller själva.

    Vad jag kan se från produktinformationen så ska ljuskällan vara max 60W och E27 sockel. En Philips eller Energizer ljuskälla borde funka fint. Om dessa flimrar så är det förmodligen fel på armaturen.

    Ha en trevlig dag!