Sky pendant 5L

Hej!
Jag undrar vilka av era återförsäljare som säljer Sky pendant 5L (dvs den med 5 stycken lampor som hänger ned) i Stockholm eller i Nacka. Jag undrar också var man får tag på ljuskällor till denna lampa.
Med vänlig hälsning,
Felicia

Kommentarer

  • Hej Felicia.
    Kul att du gillar vår Sky-serie.
    Vi har precis börjat sälja den 5-lågiga så jag kan inte säga om det är någon butik i ditt område som tagit in den än.
    Vi har den på lager så du kan beställa den hos någon av våra återförsäljare om du vill.
    Ljuskällor hittar du i närmaste elbutik.

    Hoppas att det går bra.
    Bästa hälsningar,

  • Tack för snabbt svar! Vad kostar den? Eller är det olika pris hos olika återförsäljare?
  • Hej igen.
    Vårt rekommenderade butikspris är 795kr.
    Det kan säkert skilja lite från butik till butik men inte mer än några tior skulle jag tro.
    Kanonfin lampa.
    Lycka till.
    Hälsningar,

  • Hej.
    Jag har SKY pendel rund med tre lamor. Min fråga är hur monterar man upp denna lampa på smidigast sätt och in man korta ner sladdarna så dem inte är så långa?

    Med vänlig hälsning,
    Moa
  • Hej Moa,

    tack för ditt meddelande.

    Nedan finner du monteringsanvisning på din armatur.

    Du kortat enkelt sladdarna genom att lossa på själva dragavlastarna som sitter vid kablarna uppe vid takkoppen.

    När man har lossat dom lite så kan man dra in kablarna i önskad längd.

    Ha en härlig Måndag!

    Mvh