SKY-BLACK-1L

På bilden för SKY-BLACK-1L är lampan fäst på en hängare på väggen. Jag undrar om denna hängare ingår i priset eller är det bara själva lampsladden? Om den inte ingår, går den att köpa separat hos er?

Kommentarer

  • Hej Filippa!

    Kul att du kikar på vår Sky!
    Och att du sett vår lilla vägghängare som gör att en fönsterlampa kan användas utan fönster exempelvis...

    Fästena säljs separat och du hittar dem på vår sajt. Klickar här så hamnar du rätt.
    Hälsningar,