Vad är skillnaden på Ares och Ares 3-set?

Hej!
Vad är det för skillnad på Ares 106216 och Ares 3-spot 106214? De ser ju likadana ut.
Mvh Helena!

Kommentarer

  • Hej Helena,

    tack för ditt meddelande.

    Tanken med våra downlightset är att man köper ett 3-set och kompletterar
    med singel spottar upp till 6 st. 3-setet innehåller transformatorn som man behöver för att driva downlightsen, vilket inte singel förpackningar gör i och med att man bara kompletterar med dem.

    Hoppas att detta hjälpte dig att förstå skillnaden.

    Ha en trevlig dag!