Hur rengör vi glaskuporna på RETRO Pendel 3L?

Provar fråga här då jag inte får nåt svar via vanligt mail. Vad törs man rengöra glasen med på denna? Är flera märken som inte går bort med fuktad trasa på vår nyinköpta.

Kommentarer

  • Hej Lars,

    tack för ditt meddelande.

    Vad roligt att ni har skaffat vår fina nyhet hem till er!

    Glaskuporna på denna armatur kan man inte lossa på så vi rekommenderar
    att man gör på följande sätt:

    - torka av med en fuktig trasa med lite t ex diskmedel
    - eftertorka med en ren torr handduk

    Hjälper inte det, låter det som om det är något som har hänt under tillverkningen och behöver reklameras till den återförsäljare som sålt er produkten.

    Lycka till med er fina armatur!
  • Glaskuporna går väl lossa om du skruvar av vid sockeln.
  • Nej, det ska man inte göra enligt vår produktavdelning.