Reservtrafo till Mäster

Transformatorn till vår lampa Mäster har gått sönder och vi beställde en ersättning från ert sortiment. Dock passar den inte till ljusstaken då det är en annan kontakt i trafon. Se bifogad bild. Vad gör vi då? Har ni andra trafo som inte framgår av er web-shop?

Kommentarer

  • Hej Anders.
    Det har funnits lite olika modeller genom åren.
    Klicka här så hamnar du på en adapterkabel som löser problemet.
    Hälsningar,