Reservlampor

Hej
Jag har en ljusstake som heter Jonstorp. Det är små runda lampor i den, finns det reservlamport till den? Hittar ett artikelnummer 8237.000.
Har letat lampor men hittar inte
Ann-Christin Sundell

Kommentarer

  • Hej Ann-Christin.

    Det var längesedan jag såg en Jonstorp. Jättefin verkligen.
    Tyvärr har vi inga reservlampor med den runda formen kvar i vårt sortiment.

    Ta gärna kontakt med din närmaste elaffär så kanske de kan hjälpa dig med något som passar.

    Hoppas att det går bra.
    Bästa hälsningar,