Reservlampa till adventsljusstake, vilken lampa?

Hej jag försöker hitta vilken reservlampa jag ska ha till min Markslöjd adventsljusstake. Tyvärr vet jag inte vad ljusstaken heter, det framgår inte någonstans. Det står dock ett artikelnr: 527633 på sladden plus denna info. 10 x Max 0,9w 24V. Men vilken PISELLO lampa ska jag ha?. Tacksam för hjälp!
Mvh
/Peter

Kommentarer

  • Hej Peter.
    Jag känner inte igen artikelnumret så jag är tveksam om det är vår ljusstake.

    Däremot är det som det står att du ska ha en pisello som är på 24V och max 0,9W.
    Det finns en uppsjö med olika sorts pisellolampor och många har egna socklar.
    Det är dock lätt att byta sockel om det inte passar. Det viktiga är att Volt är samma och att du inte överskrider wattstyrkan.

    Byta sockel gör man genom att vika ut metalltrådarna och dra loss glaset från sockeln.
    Hoppas att du hittar vad du söker.
    Bästa hälsningar,