Reservglas

Hej! Jag har köpt er taklampa Luka begagnat. Det saknas några glas och undrar om ni har några reserver kvar? Sen la jag märke till att glasen har två olika storlekar och jag undra hur det är tänkt att man ska montera dessa, om det är ett specifikt mönster då det finns tre rader att montera på.
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Tack för ditt mail.
    Jag känner inte igen detta namn Luka på lampan du har.
    Har kollat i vårat system och hittar ingen med detta namn.
    Så dessvärre kan jag inte hjälpa dig.
    Ha en fin dag.

    mvh Helen

    Helen