Reservglas till äldre badrumsskåp

Har en kund med äldre badrumsskåp där en av belysningarna sitter under spegeln, i ett ca 30cm långt glasrör med lamphållare för G4 i båda ändarna. På typskylten står det Typenr: 2905, Art.nr: 202 och under ett längre nummer 1245086.
Finns glasröret som reservdel?
Petra

Kommentarer

  • Hej Petra,

    tack för ditt meddelande.

    Denna spegel, som har utgått, är ett samarbete med Svedbergs. Dessvärre har varken Svedbergs eller vi några reservdelar till den kvar.

    Ha en fortsatt fin vår!
    Sirpa
  • Hej!
    Har en likadan spegel med belysning som i inlägget ovan och önskar dimmra den med en dubbeldimmer som då kommer att styra dels spegeln och dels en taklampa med 12V halogenspottar. För att detta ska fungera verkar det krävas att det är samma slags transformator i båda armaturerna.
    Vad sitter det för sorts trafo i spegeln?

    Arvid
  • Hej Arvid.
    Det sitter en 12V elektronisk halogentransformator i denna modellen så det borde inte vara några problem med dimmer.
    Martin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.