Reservglas Merlot?

Hej jag köpte en merlot är väldigt nöjd med lampan men en kupol råkade gå sönder kan jag beställa en kupol från er mvh Sara
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara.
    Vad trevligt att du har en Merlot. Visst är det en jättefin lampa?

    Reservglas kan du hitta om du klickar här.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej mitt namn är Drita jag köpte en Lampa på Eko hallen när jag skulle montera den tappade en glas gick sönder
    Jag behöver köpa en reserv del
    Drita Skoro
  • Hej Drita,

    tack för ditt meddelande.

    Det var tråkigt att höra att ett av glasen till din nya armatur (lampa) gick sönder! Du kan beställa ett nytt glas från vår hemsida.

    Ha en fortsatt fin vår! 😊
    Sirpa
  • Jag har beställt men vet inte om är den rätta skull har svart Men beställt den är den rätt eller inte
    Drita Skoro
  • Hej Drita,

    Glaset är rökfärgat och det enda vi har till denna armatur.
    Sirpa
  • Men kan jag lämna tillbaka dom som jag har beställt från er kam man göra en återköp
    Drita Skoro
  • Var kan jag hitta en sån svart då
    Snälla hjälp mig
    Drita Skoro
  • Jag har beställt fr.är jan man göra en återköp då
    Drita Skoro
  • Och var jan jag hittar såna svarta då
    Drita Skoro
  • Hej Drita,

    Var har du köpt armaturen (lampan) någonstans?
    Sirpa
  • På Eko-Hallen i malmö
    Drita Skoro
  • På Eko-Hallen i malmö dom  sa att jag skulle beställa från er
    Drita Skoro
  • Ok, men att glaset är rökfärgat betyder att det är svart.
    Sirpa
  • Super perfekt tack för hjälpen
    Ha en brå dag
    Drita Skoro
  • Tack detsamma! 😊
    Sirpa
  • Hej, jag har köpt en lampa, Circle. Går det att använda 25 wat glödlampor i den lampan?

    Drita Skoro
  • Hej Drita,

    Det står max 20 W på denna armatur, men har du motsvarande 25 watt i led så går det bra i och med att led-ljuskällorna inte blir varma.
    Sirpa
  • Jag köpte halogen men glaset blir jätte varma er det normalt

    Drita Skoro
  • Jag köpte dom men glaset blir jätte varma är det normalt
    Drita Skoro
  • Glasen har inget maxtemperatur utan håller även om de blir varma. Vill du ha
    svalare glas så byter du till led eller ser till att inte röra dem förrän armaturen (lampan) har varit släckt tillräckligt länge.
    Sirpa
  • Tack för hjälpen ha en brå dag🥰
    Drita Skoro