Reservglas

Hej! Söker nu reservglas till taklampan Bronx med artikelnummer 1249923. Vart kan jag köpa det?
Robert

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Hur stort är glaset? I diameter samt öppningen för ljuskällan?
    Kan du även ta en bild så skall jag se om vi har något som passar.

    Mvh
    Nicklas
  • Hej,

    Tack. Öppningen för ljuskällan är ca. 2 cm och glaset är ca 12 cm i diameter.

    Mvh
    Robert

  • Hej Robert!

    Jag har dessvärre bara glaset i 9,5 cm.
    Skulle det funka?

    mvh
    Nicklas
  • Hej,

    Jag har två likadana lampor i hallen så det skulle dessvärre se konstigt ut om ett av sex glas är mindre än dem andra. Hur ska jag göra? Känns fel att behöva köpa en ny lampa för 399 kr för att ett glas har gått sönder.

    Mvh
    Robert
  • Hej Robert!

    Det förstår jag. Det man kan göra är ju att man då införskaffar 2 st 9,5 cm glas och byter på bägge lamporna?

    Mvh
    Nicklas