Glaskupa till Norrsken.

Hej. Jag har köpt en TAKLAMPA MARKSLÖJD NORRSKEN PENDEL SVART/VIT på Bauhaus . Och råkade ta sönder glasskärmen.  Min fråga är. Har ni nåt liknade i resrvdelarna som skulle passat till den herlampan?
MVH Istvan

Kommentarer

  • Hej Istvan.
    Ajdå, ja det är lätt hänt.
    Vi har glas som passar till Norrsken så du kan vara lugn.
    Antingen fixar du det via Bauhaus eller också klickar du hem det på vår hemsida.
    Klicka här så hamnar du rätt.

    Bästa hälsningar,
    Martin /Markslöjd.
  • Hej! Har köpt en lyktstolpe Jonna svart IP 23
    När jag skulle montera skälva lyktan upptill så fanns det ingen gänga men det fanns gänga på skälva staget svårt att tro att det kan hålla bara med 3 små skruvarna.
    Mvh Christer.
  • Hej Christer,

    tack för ditt meddelande.

    Det låter som om det är fel på din armatur för det ska absolut finnas gängor på båda delar av fästet.

    Jag tycker att du ska reklamera denna produkt hos den återförsäljare som sålt dig den. De hjälper dig sedan med en reklamation till oss.

    Ha en fortsatt fin dag!