Reservglas till badrumslampa Rosa?

Hej!
Jag köpte en lampa till badrummet från er för flera år sedan och glaskannan har gått sönder. Jag undrar om ni har på lager för då skulle jag vilja köpa en ny. Obs! Bilden är upp och ner!

Kommentarer

  • Hej Ulrika.
    Ajdå, ja det är lätt hänt med glas.
    Du har en lampa som vi kallade för Rosa (237641) och som fanns i sortimentet i början av 2000-talet och ett antal år framåt. Har dock utgått för ett flertal år sedan.
    Jag kollade men vi har inga som helst delar kvar till Rosa.

    Ett tips är att ha lite koll på Blocket, Tradera samt köp- och säljgrupper på Facebook.

    Ett annat tips är att ta med ett glas till närmaste lampaffär och kolla om de kan ha något annat som passar.

    Hoppas att du kan hitta något.
    Bästa hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.