Reservdel till äldre spotlightlampa

Hej
jag har en gammal lampa där ett glas gått sönder. Undrar om ni har reservdel till denna.
alt. vet ni var man kan få tag i detta glas.
mvh Lena
Lena F.

Kommentarer

  • Hej Lena.
    Ajdå, det var tråkigt.
    Lampan hette Palace och fanns i ganska många år i sortimentet. De kom som serie runt 2003 och de sista såldes under 2016.
    Har kollat men vi har inga delar kvar alls till Palace.
    Eftersom modellen fanns såpass länge så är nog chansen stor att hitta på Blocket, Tradera eller köp- o säljgrupper på Facebook.
    Ibland kan man ha lite tur.
    Håller tummarna!
    Hälsningar,

    Martin