Reservdel cylindervas till art nr 107327

Hej, jag söker en ny glasvas till Bouquet Glasvas Klar 19 cm. Finns det att beställa? Hittar inget bland reservdelar eller i chat.
/ Jonas

Jonas Sjöström

Kommentarer

  • Hej,

    Om du klickar här så kommer du till vår sajt och kan beställa direkt.

    I rutan "Ange reservdels-information" skriver du:

    Glas till 107327 19cm.

    Därefter klickar du på Lägg i varukorg och sedan går du till kassan, anger antal och slutför beställningen.

    Bästa hälsningar,

    Nicklas
  • Hej Niklas,
    Toppen tack. Just lagt en beställning.
    Ha en bra dag!
    / Jonas
    Jonas Sjöström
  • Hej igen,
    Det blev nästan rätt. Jag skulle naturligtvis beställt 29cm istället! Så var orginalet.
    Vi mätte diametern och tänkte inte på att det kunde vara höjden som ju är samma.
    Vi behåller gärna den 19cm vi köpt men vill gärna beställa en 29cm också.
    Finns det som reservdel?

    / Jonas
    Jonas Sjöström
  • Hej Jonas!

    Tyvärr har vi inget glas i 29cm som reservdel. Ni köpte även det sista i 19cm.
    Ha en fin dag.

    mvh Helen
    Helen