Hur byter jag ljuskällan på lampan URN?

Hej!

Jag köpte för ett par månader sedan två stycken URN
106315.

De är prick omöjliga att byta lampa i utan att skära sig på fingrarna,. Det är som att öppningen är alldeels för liten. Finns det en mindre storlek lampor som man bör köpa eller ett verktyg?

Hur reklamerar jag annars lampan?

Vänlgen,
Helena

Kommentarer

  • Hej Helena,

    tack för att du hör av dig till oss.

    I förpackningen till lampan skall det ha följt med en sugpropp.

    För att byta denna ljuskälla sätter du denna sugpropp på ljuskällan, vrider den ett kvarts varv motsols och drar ut.

    Det kan ibland vara lite trögt om de suttit ett tag.

    Finner du ingen sugpropp i din förpackning ber vi dig vänligen att återkomma till oss med dina adressuppgifter,  så skickar vi en sådan till dig.

    Ha en härlig dag!

    Mvh

  • Jag behöver en sådan sugpropp 🙈
  • Hej Camilla,

    Skickar du dina adressuppgifter så ordnar vi det.