Produkter i lager

Hej,
Typ allt på er hemsida är slutsålt. När kommer nya varor i lager

Kommentarer

  • Hej Sara,

    Ja dessvärre är vi i en situation där det iom är långa leverans och tillverkningstider. Vi kommer få många leveranser i slutet av Januari och sen kommer det rulla på.

    Jag beklagar detta!

    /Johan
  • När kommer bordslampan Göteborg in i lager igen? Önskar båda storlekarna.
  • Hej Monica.
    Mm, visst är de fina!
    Den lilla Göteborg kommer in den 25/1.
    Den större modellen är det lite väntetid på dock. Den kommer in till oss den 26/2.
    Håll ut!
    😊
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,