Priser på Markslöjds varor?

Varför har ni inte några priser utsatta på er hemsida? Skulle underlätta som kund om man inte behöver ringa/gå in till butik för att få ett sånt enkelt och avgörande svar!

Kommentarer

  • Hej Kristina.
    Kul att du frågade. Jag har själv efterfrågat detta i flera år.
    Nu är det på gång.
    Vi kommer att publicera rekommenderade butikspriser på våra sajter inom en snar framtid.
    Håll gärna lite utkik.

    Tack för att du hörde av dig.
    Hälsningar,