Prince hängande dekoration adapter

Hej! Hörde att man ev kunde byta adapter på den batteridrivna belysningen till en ”vanlig” adapter så man kan koppla belysningen till ett uttag. Hittar ingen info på produkten här på hemsidan. Stämmer det och i så fall vad är det för adapter jag ska ha

Tack för hjälpen!

Kommentarer

  • Hej Erica.
    På en hel del av våra batteridrivna artiklar så kan man använda en transformator istället.
    Om du klickar här så hamnar du rätt och kan beställa direkt om du vill.
    Hälsningar,