Pære lyslenke

Hei

Hvor kan jeg få kjøpt reservepærer av type 8282,000?

Mvh

Lars.

Kommentarer

  • Hej Lars.
    Just den färgen på sockeln har vi inte kvar längre men vi har lampan med ljus sockel.
    Det är dock lätt att byta. Jag visar på en bild nedan.
    Vi kommer att lägga upp lampan på vår hemsida under dagen. Du kan bara söka på 8282 så hamnar du rätt.
    Vi har direktförsäljning till Sverige, Danmark och Finland. Om du är bosatt i Norge så kan jag tipsa om Lampan.no så hoppas jag att de kan hjälpa dig.
    Hälsningar,

  • Hei

    Da har jeg søkt på 8282 uten å få noe treff.

    Mvh
    Lars Lund
  • Hej!
    Testa igen. Klicka här.
    Hälsningar,

  • Ja da finner jeg de, men dere sender ikke til Norge? Får bare opp Finland og Danmark
  • Då får du kontakta någon återförsäljare. De hittar du på www.markslojd.no.
  • Det blir for mye jobb, spørsmålet er hvorfor dere sender til Sverige, Finland og Danmark, men ikke til Norge?
  • Dessvärre inte än.