Luciatåg, Picello plug in 3V, reservlampor?

Hej har ett luciafölje i keramik som en lampa slutat fungera på, hittar inte någon lampa någonstans som passar!!!!!! Vad gör jag! Ni måste väl ha några i reserv?? Med vänlig hälsning Lillemor Vikman

Kommentarer

  • Hej Lillemor.
    Men vad roligt att du har kvar det Luciatåget. Verkligen jättefin dekoration!
    Kom till sortimentet någon gång i slutet på 90-talet.

    Vi har lampor som troligtvis passar till ditt Luciatåg. Tror att det bästa är om du byter samtliga lampor så att de får rätt spänning. Vi har visserligen bara med svartfärgad sockel men det är lätt att byta sockel om du har annan färg. Se min bild nedan.

    Om du klickar här så kommer du till vår sajt och kan beställa direkt. Lamporna ligger i 5-pack så om du anger 1st så får du 5 lampor.

    Därefter klickar du på Lägg i varukorg och sedan går du till kassan, anger antal och slutför beställningen.
    Bra eller hur?
    Bästa hälsningar,
    Martin på Markslöjd.