passar chrissline med garden24-kopplingar?

Hej,
Jag har en massa Garden24-utrustning, men undrar om jag kan koppla in Chrissline på den? på bilderna ser det ut som att det kanske är någon liknande koppling iallafall.

Vill gärna en sådan typ av slinga som jag kan koppla samman på det system jag har i resten av trädgården så att det hänger samman med automatiken som jag har här.

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Bra fråga och jag förstår att du vill ha samma system på allt. Dessvärre så kan man inte koppla ihop Chrissline och Garden24, däremot kan jag glädja dig med att det kommer slingor nästa år till Garden24.

    /Johan