Påbyggnad grangirlang med belysning

Jag köpte en plastgirlang med led-belysning för ganska många år sedan som jag skulle vilja ha en ny påbyggnadsdel efter att den tidigare gav upp. Jag blir inte riktigt klok vilken på er hemsida som jag ska använda varför jag mailar er så att det blir rätt. Jag förstår att den borde heta Chrissline och troligen är en påbyggnadsdel. Av etiketten att döma så har vi en med artikelnummer 8617 och typummer8681. Den är märkt med IP44 och har 100 stycken 0,6w lampor. på etiketten finns det även ett nummer: 0929001 och så är den märkt med "Markslöjd". Vad heter påbyggnadsdelen som vi behöver och var kan vi hitta den?
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Anders.
    Girlangen som du har är sedan 2009. Kul att den fortfarande hänger med.
    Tyvärr så har vi bara girlanger med LED kvar i sortimentet och inte med glödlampor.

    Det går att koppla ihop dem men du kommer att behöva byta till en startkabel med ett sk LED-filter.
    LED-slingor har ett litet annorlunda sken men om du väljer den vi kallar för Nova så skiljer det inte då jättemycket.

    Du får koppla först den nya startsladden följt av din befintliga girlang och den nya sist i raden så ska det fungera.

    Hoppas att du hittar rätt.
    Bästa hälsningar,