Finns det av/på knapp på Pablo?

Hej! Jag testade att bara ansluta sladden till vägguttag utan att montera på väggen. Lampan lyser inte då, är det för att skenan inuti på något sätt blir strömförande med skruvarna? Finns det någon av/på-knapp?

Kommentarer

  • Hej Helena.
    Kul att du har skaffat en Pablo. Jag har flera stycken hemma och vi är verkligen helnöjda. Ett bra val där!
    Det sitter en av/på knapp undertill. Den är inte så stor så det är lätt att missa.
    Den sitter mitt under i framkant.
    Hoppas att du blir lika nöjd som oss.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,
    Martin