Hur fungerar fundamentet till Naima stolpe?

Hej!

Jag har en Naima stolpe och undrar om det finns något färdigt fundament som passar till den?
Jag ser annars att det följt med ett markfäste, hur fungerar det? Ska det gjutas eller går det fästa i ett färdigt fundament?

mvh
Amanda

Kommentarer

  • Hej Amanda,

    tack för ditt meddelande.

    Det medföljande markfästet är till för att gjutas i ett betongfundament. Några färdiga fundament dit det passar finns dessvärre inte.

    Ha en trevlig dag!