Montera Sundholmen

Hej,
Jag har köpt en Sundholmen, men har ingen instruktionsbok. Skulle uppskatta om det gick att få eller en länk till instruktionsboken då jag inte kan lista ut hur jag ska montera fast anslutningen mot innertaket på rätt sätt? Mvh Robert

Kommentarer

  • Hej Robert.

    Jag hittade faktiskt en anvisning.
    Hoppas att du blir hjälpt av den.
    Bästa hälsningar,

  • Hej Martin,

    Det underlättar, men ser fortfarande inte helt okomplicerat ut? Får se om jag klarar det med hjälp av en kompis. I annat fall är det bara att anlita en fackman. För den fina lampan SKA upp 😀 Tack för hjälpen!
  • Härligt Robert.
    Sundholmen är jättefin.
    Hoppas att det går bra.
    Hälsningar,