Mini-spottar för utomhusbruk med kallvitt ljus

Hej,
Jag letar efter minispottar för att sätta infällda ovanför garageportar som är 2500x2500 mm , jag skulle vilja ha kallvitt ljus 4500-7000 K med 60 graders spridning .
Diameter på inbyggnadsdelen 20-25 mm och djup 20-25 mm. Så min fråga är om ni har något som skulle passa på ovanstående beskrivnig och i så fall vad en sådan skulle kosta. Jag skulle behöva 6 st.
Med vänlig hälsning Jan A

Kommentarer

  • Hej Jan.
    Vi har tyvärr inget som stämmer till 100% med vad du är ute efter.

    Det närmaste som jag kan tänka mig är våra Decklight.
    Dock 120 graders spridning och 3000K i färg.
    Du hittar dem här.

    Bästa hälsningar,