Medföljer det en reservlampa till Brosa Adventljusstake?

Hej!

Har införskaffat adventsljusstaken Brosa. I lampaffären upplystes om att det skulle finnas med en reservlampa instoppad någonstans i lampkartongen. Kan dock inte finna någon reservlampa.

Är denna "gömd på ett barnsäkert ställe" eller har jag fått fel information i lampaffären?

Mvh
Bertil Gunnarsson

Kommentarer

  • Hejsan Bertil.
    Grattis till din Brosa, den är verkligen jättefin.
    Tyvärr har affären fått det lite om bakfoten. Det står även på kartongen att det medföljer endast 7 lampor.

    Jag blev lite osäker faktiskt när du sa "barnsäkert" ställe så jag öppnade en låda och kunde inte heller hitta någon extralampa.
    Jag tror bestämt att du kan sluta att leta.

    Glödlampor till ljusstakar brukar hålla ganska bra.
    Är det någon gång de går sönder så är det när man packar ner eller upp ljusstaken efter /inför säsongen.

    Hoppas du blir nöjd med Brosa och att den kommer att pryda sin plats i hemmet.
    Bästa hälsningar,

  • Hej igen,
    och tack för ditt svar som jag är nöjd med.

    Jag vill dock försvara butiksförsäljaren något. Dennes besked om att det skulle ingå en reservlampa grundar sig nog på Markslöjds egen information på sin hemsida. Under fliken Produktinformation för Brosaljusstaken, artikelnr 703578, står det bl.a följande    "Reservlampor        1"

    Mvh
    Bertil G
  • Hejsan Bertil.
    Tack för tipset.
    Jag ska absolut kontrollera och rätta till om det står fel.
    Brosa finns ju även i guld och såklart tittade jag på den.
    Nåja, huvudsaken att det blir rätt.

    Återigen, tack för tipset.

    Hälsningar,

  • Hej
    Hur i hela världen vrider jag på armarna (på Brosa-staken) utan att knäcka av dom?
  • Hej Marie.
    Armarna på Brosa ska vara fixerade.
    De ska med andra ord inte gå att vrida på.
    Jättefin ljusstake förresten.
    Ha en riktigt God Jul.
    Hälsningar,