Hur tar jag av skärmen på Plain?

Hej,
Jag har köpt en markslöjd plain plafond men förstår inte riktigt hur man öppnar upp den. Jag vill inte göra sönder lampan så har ni möjlighet till att förklara hur man gör?

Tacksam för snabbt svar!

Mvh,
Madeleine

Kommentarer

  • Hej Madeleine,
    Tack för ditt meddelande.

    Skärmen är gängad på själva bakplattan och skruvas helt enkel av.
    Ta tag i plastskärmen och vrid ca ett kvarts varv moturs så ska den lossna.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning,
  • Tack för ditt svar! Dessvärre var det något fel på lampan så jag bytte till en ny i affären. Den nya gick enkelt att öppna.

    Ha en fin dag!