Markslöjd expand spotskena tak/vägg. Hur ansluter man?

Undrar hur man kopplar expand cylinder i taket. Sitter det ett vanligt eluttag i taket vid ena sidan av skenan?

Kommentarer

  • Hej Gunnel.
    Kul att du är lite nyfiken på vår Expand. Har blivit en väldigt omtyckt serie så ett bra val där.
    Man kan välja anslutningssladd som man kopplar till antingen vägg- eller takuttag. Sladden beställer man vid sidan om.
    Om du klickar här så ser du allt som finns till Expand.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.