Lyspære til adventsstake Kallinge

Hei !
Vi lurer på om det finnes lyspærer til Kallinge adventsstake ?

Kommentarer

  • Hej Øystein.
    Åh, det var längesedan jag såg en Kallinge. Den är sedan början av 2000-talet om inte jag minns fel.

    Tyvärr tillverkas inte den formen av så stora E5-lampor längre. Det finns andra former så som lite mindre bollar eller ovala.

    Jag tror att det är lättast att helt enkelt söka på nätet efter någon som kan leverera.
    Jag hittade en Norsk sajt som verkar ha mycket att välja på.
    Hoppas att du hittar något som passar.

    Bästa hälsningar,