Ljusstakelampa.

Har en träljusstake från Belganet svarveri. Söker lampor till den. Små runda 3W 24V med E10 sockel. Se bild.

Kommentarer

  • Hej Görel.
    Jag får gratulera dig till en jättefin ljusstake.
    Det är tyvärr ganska många år sedan som den utgick ur vårt sortiment.
    Vi har dessvärre inte lyckats få tag i någon som kan göra dessa ljuskällor åt oss.
    Jag tror att du kan hitta en liknande glödlampa hos Clas Ohlson, Kjell & Co eller gör en enkel sökning på Google så hittar du säkert rätt modell.

    Hoppas att du hittar rätt.
    Bästa hälsningar,