Ljussling utomhus Chrissline

En ljusslinga Chrissline led art.nr 702905 har jag haft ihopkopplad med två st Chrissline 8684.På en av slingorna har ca 2 meter slutat lysa.Kan jag koppla till art nr  704800?

Maj-Lis V.

Kommentarer

  • Hejsan Maj-Lis.
    Det går alldeles utmärkt att använda 704800. Den har samma ljusfärg (original) som din 702905.
    Du bör dock ha en startkabel med ett sk LED-filter. Finns en viss risk att slingorna flimrar lite annars.
    Klicka här så ser du hur startkabeln ser ut.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,

    Martin