Hur funkar det - Garden24

Låt oss inreda din trädgård med vår nya belysningsserie Garden24

Vi har gjort det enkelt att ljussätta din uteplats, trädgård och fasad. Garden24 är enkelt att koppla, dimbart och du kan använda timer eller sensor för att det skall lysa precis när du vill. Vårt fantastiskt enkla och praktiska system kan kopplas in utan hjälp av elektriker.

Här hittar du inspiration om hur du kan lysa upp med Garden24 - inspiration

För mer inspiration, bläddra även i vår Garden24 folder

Vårt utbud av Garden24 kan du se här.

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Senaste inspirationsfilmen kommer här:

    Markslöjd
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.