Ljuskälla

Hej, jag funderar på att beställa coco - table, det står att det ska vara 12 watt led. Jag hittar inte att ni har den ljuskällan att beställa? Hade ju varit smidigt att beställa allt i ett. Eller rekommenderar ni att välja någon annan av de ljuskällor ni har?

Kommentarer

  • Hej Felicia.
    Kul att du kikar på vår Coco. Kanonfin lampa så ett bra val där!
    Man måste inte ha 12W men det är max vad man får ha.
    Du kan använda en 5W LED det motsvarar ungefär en 50W glödlampa.
    Klicka här så ser du en modell.
    Hälsningar,