Listra ring 43 cm led

Hej!
Jag letar efter Listra ring 43 cm led (jag har tre hemma och en är trasig, önskar byta ut den). Ser att det finns Listra ring att beställa på "Almost new" men det står att den är 29 cm. Stämmer måttet? Håller tummarna för att den är 43 cm.
Mvh
Emma L.

Kommentarer

  • Hej Emma.
    Ah, tyvvärr. Listra har utgått ur sortimentet helt. Den fanns i flera olika storlekar och originalet kom i början på 2000-talet.
    Eftersom den fanns så länge så borde det gå att hitta i butik eller på Blocket, Tradera eller köp- och säljgrupper på Facebook.
    Håller tummarna!
    Ha en skön helg.
    Hälsningar,

    Martin