Har Connect touch dimmern 105880 minnesfunktion?

Hej!! Artikelnr 105880 dimmer, måste man klicka flera gånger för att få samma ljusstyrka som förra gången slingan var tänd?

Mvh Micke

Kommentarer

  • Hej Micke,

    tack för ditt meddelande.

    Ursprungligen hade inte denna dimmer något minne, men fr o m den tillverkningsserie som tillverkades v. 29 2017 finns det minnesfunktion på denna produkt.

    Detta innebar att man behövde stega sig fram till den ljusstyrka efter varje gång man släckte listerna.

    Ha en trevlig dag!