Vilka ljuskällor passar till Cassis?

Vi har köpt en cassis(3 lampor) och nu när vi montera den visa det sig att ljuskällorna vi köpt till den är för långa. Det ska skruvas på ett plasthölje över ljuskällan men p g a att ljuskällan för lång får vi inte på denna.
Vilken G9 ljuskällor passar till cassis?
Frida

Kommentarer

  • Hej Frida.
    Det är ett skyddsglas som sitter över ljuskällan på Cassis.
    G9 lampan bör inte vara längre än totalt 50mm för att man ska kunna skruva på glaset helt.
    Om du klickar här så ser du en modell som passar fint. Ser att vi har tillfälligt slut på våra men det är nog inga konstigheter att hitta i närmaste butik.
    Hälsningar,

    Martin
  • Glas till Cassis vägglampa 107454,finns detta i lager?
    Åke Jansson
  • Hejsan Åke.
    Japp, jag kollade precis och det finns extraglas på lager.
    Klicka här så hamnar du rätt.
    Hälsningar,

    Martin